A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

Bemutatkozunk - Historic Racing
english | magyar
Historic-racing logo

Bemutatkozunk

Rajongunk a veterán autókért. Mindig úgy gondoltuk, azzal fejezzük ki méltóképpen tiszteletünket a tervezőik előtt, ha használjuk remekműveiket, ahogyan azt megálmodták, és nem garázsok mélyére rejtjük őket – ennek szellemében rendezünk klasszikusautó-futamokat 2006 óta, ezért indulunk és szerepelünk eredményesen magyarországi és nemzetközi versenyeken, és ezen elvek szerint építjük autóinkat és biztosítjuk az akár teljes körű versenyhátteret biztosító szolgáltatásainkat.

Nem csak beszélünk róla: mi is rajthoz állunk magyar és európai versenyeken.

Mekler László

születési év: 1963
eredmény, amire a legbüszkébb: 1000 Minuten Klassik 2007 – fairplay-díj
kedvenc versenyautója: Alfa Romeo Giulia Sprint GTV
álomautó: Alfa Romeo Giulia Sprint GTV

Mekler László Mekler László alighogy megkapta a jogosítványát, már körpálya-versenyeken autózott akkori lakóhelyén, Svájcban, minden pénzét a rozsdás olasz autók felkészítésére költötte. A klasszikus (és persze olasz) autóktól és az autósporttól sosem távoldott el, 2005-ben pedig úgy döntött, komolyabban is foglalkozik hobbijával. Csatlakozott hozzá felesége, Mikó Edit is, gyakran együtt indulnak ralin, körpályán, off-road versenyen. Együtt szereztek kategóriagyőzelmeket a magyar historic-raliban, a Bécs-Trieszt futamon, együtt nyerték meg 2008-ban a Kaukázus-ralit. 2010-ben beneveztek a Mongol-ralira, de úgy döntöttek, az utak híján konvojba verődött autók között haladásnál izgalmasabb önállóan átszelni Ázsiát – egy hónap alatt jutottak el Ulánbátorba, egy hónap alatt pedig Szibérián keresztül vissza Budapestre, összesen 26 ezer kilométert autóztak.

Mikó-Mekler Edit

születési év: 1969
kedvenc autó: Alfa Romeo Giulia 2000 GTV
álomautó:Lancia Aurelia B20 GT

Mekler-Mikó Edit Férje mellett nem tudott távol maradni a hatvanas-hetvenes évek olasz autóitól és a versenyzéstől. De nem is akart, sőt, egyre nagyobb lelkesedéssel és tapasztalattal indult a futamokon. A legemlékezetesebb kaland neki is az ulánbátori út volt, de részt vett már az India-ralin is. Általában navigátorként erősíti a csapatot, de vezetőként is nyert már.

Kátai Tamás

születési év: 1975
eredmény, amire a legbüszkébb: 44. Mecsek Rally és Historic Eb D/3. – 1. hely
kedvenc versenyautója: Fiat 131 Gr.4, Lancia Delta Integrale Evo
álomautó: Lancia 037 vagy Stratos

Kátay Tamás Kátai Tamás gyermekkorában a pálya mellől figyelte a szebbnél szebb autókat. Akkor szeretett bele a Lancia Delta Integraléba, és megfogadta, lesz egy ilyenje. A szerencse melléállt, lett – mint mondja, ez volt az első lépés az őrültség felé vezető úton. A második, amikor először hallott az 1/100-as versenyekről, ahol kiírták a youngtimer kategóriát, ahová pont belefért az akkor 15 éves autója. Aztán kezdett kevés lenni a küzdelem a századmásodpercekkel; Wirtmann Feri és Schneer Laci sokat mesélt neki a historic raliról… így lett az olasz versenyautók szerelmese, majd egyre több futam résztvevője, győztese.